Vei auzi povestea Impact în diferite feluri. Mulţi îti vor vorbi despre anii de tradiţie din spate şi despre brandurile mari cu care a lucrat. Foştii participanţi îţi vor spune cu entuziasm despre legăturile puternice pe care le-au creat în 10 zile, despre trezitul de dis-de-dimineaţă pentru a merge la un training sau despre nopţile albe în care se lucra intens la brief. Foştii organizatori îşi vor exprima cu nostalgie dorinţa de a veni şi anul acesta. Pentru că Impact nu e genul de poveste pe care să o uiţi, cu timpul, după ce cartea s-a închis. Nu e “doar o altă poveste cu final fericit”, e povestea pe care îţi vei dori să o trăieşti an de an.

Impact 2013 a început oarecum diferit. Să nu te aştepţi la un “A fost odată”. Vorbim aici de o sală plină de zeci de oameni entuziaşti şi de un bileţel lăsat pe fiecare scaun, bileţel pe care unii dintre noi îl mai au şi acum, scris simplu: “Cap ou pas Cap?” Da, a început ca o provocare. Şi a rămas una până în clipa de faţă.

Când ai alături o mână de oameni atât de diferiţi, e imposibil să nu creşti şi să nu înveţi mai multe lucruri decât te-ai fi aşteptat, mai ales atunci când e vorba de o experienţă care se întinde pe câteva luni. Oameni care iubesc marketingul, HRici, zei, boemi, fumători şi nefumători, oameni care “fuseră” şi “făcură”, iubitori de pisici sau (nu şi) de câini, petrecăreţi, provideri de bomboane de la mama Ucraina, impulsivi, overachieveri, pragmatici, oameni care gândesc o campanie timp de săptămâni şi nu se lasă până nu ajung le ce e mai bun, microbişti, actori, atenţi la detalii sau nu, oameni care au trac când dau un telefon şi oameni care mută munţii pentru o întâlnire de vânzări, oameni care cu un simplu zâmbet te readuc cu picioarele pe pământ. Pe scurt, despre noi e vorba. 11 oameni care acum îşi văd visul prinzând contur. Iar sentimentul nu e de aici, de colo.

În mai puţin de o săptămână îi vom cunoaşte pe ei, cei mai cei 25 de marketeri pasionaţi. Inutil să spun că entuziasmul nostru creşte de la o zi la alta. Pe parcursul lunilor ce au trecut au existat câteva momente-cheie, cum ar fi, spre exemplu, momentul în care ne-am întâlnit prima data cu oamenii din comunitatea Impact, momentul în care am terminat materialele de promovare sau acel moment în care, după o săptămâna de vacanţă, Maria – project managerul nostru – ne confirmă că da, de acum e sigur, Impactul e gata de drum. Fiecare secundă de bucurie de atunci e retraită acum, când cei 25 de participanţi sunt la fel de nerăbdători ca şi noi şi când vedem că luni întregi de muncă au meritat din plin.

Toate acestea pentru că se apropie cu paşi repezi punctul culminant al poveştii Impact 2013. Totul e pregătit. Cum s-ar spune, decorul îşi aşteaptă protagoniştii. Până atunci, echipa capată un volum alarmant de energie şi entuziasm, dar asta nu poate fi ceva rău.

Revenim pe final de iulie cu deznodământul. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *